Full Parroquial Agost de 2023

Full Parroquial – Agost 2023.

El Full Parroquial d’agost 2023 de la Parròquia Mare de Déu de Valldeflors Tremp, conté les darreres notícies de més relleu a la nostra Parròquia..

Full Dominical – Agost 2023.

El Full Dominical del Bisbat d’Urgell, conté les darreres notícies de més relleu del nostre Bisbat.

El problema energètic

Ja fa temps que sentim dir, que el problema d’esgotament de recursos energètics i la seva recuperació representa una de les grans tasques dels nostres dies. La necessitat de posar atenció a aquest tema ha propiciat la recerca de noves fonts d’energia, en especial valorar les fonts d’energies renovables.
Ara bé, mai hem d’oblidar que en aquest exercici de recerca d’energia, cal que nosaltres mateixos mantinguem “l’energia” necessària per fer-ho. I es que, la necessitat de fonts d’energia per les nostres activitats laborals i el desenvolupament social, ens ha fet fer un exercici de llançament cap a fora de la persona. Cosa que ens ha fet deixar la cura d’allò que és més propi de la persona, la cura de la pròpia intimitat, la cura de la nostra pròpia vida interior. Aquí hi ha, una de les raons, per la qual en molts camps professionals trobem, cada cop més, moltes baixes laborals per causa d’estrès i/o per esgotament.
Per corregir aquesta situació, cal doncs anar a la recerca de noves energies, cal anar doncs a la recerca d’aquell que veritablement pot refer les nostres forces, cal doncs, anar a la recerca de Déu Pare, Fill i Esperit Sant. Per això, seria convenient que en aquest temps de vacances, de repòs estival, una de les activitats que més hauríem de fer, és recarregar-nos íntegrament, no sols amb les activitats pròpies que aporten un descans i una recuperació física, si no també, anar a la recerca d’aquesta nova energia que ens aporta el trobament amb Déu per mitjà de la pregària i la lectura de La Seva Paraula.