Joves del Bisbat d'Urgell a la JMJ 2023

Un grup de Joves del nostre Bisbat participen a la JMJ 2023, ja han iniciat el pelegrinatge que els ha portat a Portugal, juntament amb altres 3.250 joves de les deu diòcesis amb seu a Catalunya i de les Illes Balears. Es trobaran a Lisboa, el diumenge 30 de juliol, amb el Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i les Illes, per a participar en els actes de la propera Jornada Mundial de la Joventut (JMJ), que se celebrarà a Lisboa de l’1 al 6 d’agost, amb el lema “Maria se n’anà decididament” (Lc 1,39).

Joves del Bisbat d'Urgell a la JMJ 2023

El Joves del nostre Bisbat que participen a la JMJ 2023, estan acompanyats per Mn. Alejandro Vargas i per Carme Girart, coordinadora de la Delegació de Joventut, amb d’altres monitors. A partir del dia 1 també estaran amb ells bona part dels bisbes de les diòcesis amb seu a Catalunya.
Al llarg d’una setmana, els joves inscrits a la JMJ provinents d’arreu del món, allotjats, en la majoria del casos, en instal·lacions públiques (gimnasos, escoles, poliesportius…) i parroquials o en llars familiars, viuran moments de pregària, comunió i esbarjo, i participaran en diverses iniciatives organitzades per l’equip de la JMJ, a diferents llocs de la ciutat que els acull.Destaquen les celebracions (actes centrals) que comptaran amb la presència del Papa, com la cerimònia d’acollida, el Via Crucis, la vetlla i, l’últim dia, la missa d’enviament.

Per a més informació i llegir l’article original, visita la web del nostre Bisbat d’Urgell.