Full Parroquial – Gener 2024

Full Parroquial – Febrer 2024.

El Full Parroquial de Febrer 2024 de la Basílica Mare de Déu de Valldeflors Tremp, conté les darreres notícies de més relleu a la nostra Parròquia.

Full Dominical febrer 2024.

Temps de Canvi

Certament, comprovem als nostres dies com la naturalesa ha canviat, les temperatures del mes de gener no han estat les mateixes, la sequera continua i el canvi climàtic és evident. Certament, la naturalesa ha canviat i el seu canvi ens demana a nosaltres una conversió, un canvi d’actituds i de comportament, però no sols en l’aspecte de la cura de la nostra “casa comuna” es a dir, el nostre planeta terra, si no també un canvi en allò més íntim nostre, necessitem convertir tot allò que genera mal a les nostres vides per noves oportunitats de creixement. I és que el temps en què hi vivim ens demana a tots plegats una conversió! Per això, ara que estem a punt de començar la Quaresma, Déu ens dona l’oportunitat de tenir un nou temps de canvi.
Com a persones necessitem canviar i per fer-ho cal primer, que fem un veritable examen de consciència que ens ajudi a veure de manera evident allò que hem de canviar. I en segon lloc, hem de demanar Déu l’Esperit Sant, perquè com a Jesús quan inicià el seu pas pel desert, ens ajudi i acompanyi a fer aquest exercici de conversió.