Full Parroquial – Agost 2024

Full Parroquial – Agost 2024.

El Full Parroquial d’agost 2024 de la Parròquia Mare de Déu de Valldeflors Tremp, conté les darreres notícies de més relleu a la nostra Parròquia.

Full Dominical– Agost 2024.

El nostre objectiu: El lloc on hem de posar la nostra mirada

Amb el mes d’agost arriba la festa de l’Assumpció de Maria, festa molt assenyala arreu del món.
Commemorem, segons la nostra fe, que Maria, la Mare de Déu és assumpta al cel, és a dir, que ha estat emportada a les altures a on va pujar també el seu fill, nostre Senyor Jesucrist.
Totes dues festes: la de l’ascensió de Crist i l’assumpció de Maria tenen el fet comú d’invitar-nos a aixecar la nostra mirada cap al cel. Aquesta invitació (aixecar la nostra mirada) per part de Déu és constant. Com a resposta, nosaltres en aquests dies hauríem d’ser capaços d’enlairar la nostra mirada en tots els sentits possibles: laboralment, formativament, personalment, espiritualment, etc.
Ja que durant d’aquest temps de pausa i repòs que ha estat l’estiu, hauríem d’haver refet les nostres forces. Forces que ara que s’atansa l’inici del nou curs, hem d’emprar de la millor forma possible, no malgastant-les en accions quotidianes sense cap horitzó, si no al contrari, donant resposta a cada situació particular entomant-la vers l’objectiu que ens mou com a cristians: la construcció d’esdevenir millors professionals, millors persones, d’arribar a la santedat que ens porta al regne del cel. Lloc on ens trobarem, si Déu ho vol, tots plegats en el convit festiu dels qui han seguit Crist ressuscitat i la seva mare Assumpta.