Full Parroquial – Agost 2023.

El Full Parroquial de setembre 2023 de la Parròquia Mare de Déu de Valldeflors Tremp, conté les darreres notícies de més relleu a la nostra Parròquia.

Full Dominical – Agost 2023.

El Full Dominical del Bisbat d’Urgell, conté les darreres notícies de més relleu del nostre Bisbat.

Aquest estiu el Sant Pare Francesc recordà als joves una idea fonamental expressada al seu missatge per la xxxvii Jornada mundial de la Joventut celebrada a Portugal: “Heu de seguir l’exemple de la pressa de Maria en servir la seva cosina Elisabet, donat que és: sol·licitud de servei, anunci joiós i resposta ràpida a la gràcia de l’Esperit Sant”.
Paraules que ens motiven a nosaltres també en l’inici del nou curs que estem començant. La sol·licitud de servir ens motivarà a posar-nos en marxa i ajudar tant aquells que tenim a la nostra vora com els qui es troben lluny. Fer-ho ens portarà la satisfacció pròpia que viuen aquells qui obren el bé i que a la vegada es tradueix en alegria. Aquesta alegria ens portarà a donar una ràpida resposta a les diferents inspiracions que posi l’Esperit Sant als nostres cors. Per tant, seguir l’exemple de Maria en aquest inici de curs ens mourà a ajudar els nostres germans, sentint-nos feliços actuant de manera ràpida amb l’ajuda de l’Esperit Sant.
Aquests trets que acabem de contemplar en Maria haurien d’estar especialment vius entre tots els fills de Tremp, ja que tot just a l’inici del nou curs, celebrem amb alegria la nostra Festa Major sota el patronatge de la Mare de Déu de Valldeflors. Ella, ens convida a viure una trobada festiva, d’ajuda mútua i guiada per l’acció de l’Esperit Sant. Que l’exemple de la Mare de Déu sigui l’impuls que necessitem no sols per l’inici del curs, si no també, la guia durant el mateix.

Bona Festa Major!

Mn. Alfons