Una trobada que ens donà una visió de la vida i activitat parroquial.

Convocats pel Sr. Rector de la Parròquia, ens reunírem el passat dia 10 de novembre al nostre despatx parroquial.

En aquesta trobada vam tindre oportunitat de presentar-nos i presentar a la resta de representants, les diferents activitats que duem a terme a cada grup parroquial.

Va ser una trobada d’intercanvi i de reconeixement mutu. Mn. Alfons, va agrair la nostra participació i en especial destacà el treball fet per tots aquells, que en altres moments (mossens i voluntaris) van col·laborar a la nostra Parròquia.

Són moltes les activitats realizades a la nostra Parròquia.

Des de Càritas, passant per Mans Unides, la catequesi parroquial, el grup de vida Creixent i el de Pregària i meditació, vam comprovar que són moltes i variades les activitats que fem en benefici dels habitants de la nostra Parròquia.

Nous objectius per assolir.

Tot comentant les diferents activitats que s’han dut a terme, hem vist la necessitat de pensar i proposar-nos assolir nous objectius. Per exemple: Hem vist que a la nostra parròquia hi ha un grup de persones que col·laboren a les diferents tasques de servei litúrgic, però que no estàn organitzades com agrup. Ó, que aquest curs 2022-2023 estem celebrant el bicentenari de la coronació de la Mare de Déu de Valldeflors i caldria preparar un parell d’activitats activitats per celebrar-ho. També hem començat a pensar en les activitats pròpies del temps d’Advent i de Nadal, que ja estan quasi per començar.