Celebració de l’Assumpció de Maria 2024

Amb motiu de celebrar el dia de l’Assumpció al cel, en cos i ànima de la benaurada Verge Maria; ens vam trobar a la Basílica de la Mare de Déu de Valldeflors  el dia 15 d’Agost, tot just a les 12 de migdia.
La Festa va ser acompanyada de la mà de l’organista Meritxell Fortuny que interpretà diferents peces musicals, fent encara més solemne i viscuda la celebració litúrgica.

Celebració l'Assumpció de Maria 2024
La Asunción de la Virgen – Cabezalero, Juan Martín – Copyright de la imagen ©Museo Nacional del Prado
Maria es pujada al cel gràcies a l’inmens amor de Déu.

A la homilia, Mossèn, va glossar les lectures de la Paraula de Déu proclamades en aquest dia de goig. Ens va fer reflexionar en la grandesa de totes les mares. Maria, la mare del nostre Senyor Jesucrist és assumpta al cel, gràcies al immens amor que li professà el seu fill. Per això, hem d’estimar i obeir a les nostres mares seguint l’exemple de Jesús, qui en diferents moments de la seva vida, amb nosaltres, va obeir a Maria: tornant a Nazaret, després de passar tres dies “perdut” al temple i també quan la seva mare li va demanar que obrés el seu primer miracle, a les noces  de Canà, sabent Jesús que encara no era el seu moment.

Assumption of Virgin Mary in the church Chiesa di sant Antonio – Varallo, Italy
Celebració l’Assumpció de Maria 2024

Destaquem la gran participació de les famílies.

El temple parroquial gaudia d’una gran participació, ens alegrà molt veure diferents famílies al complert i vam veure una gran participació a l’hora de combregar. En acabar l’Eucaristia tots els fidels ens vam acomiadar, tot cantant a la Verge Maria amb el càntic: Regina Caeli.