Full Parroquial 04-2024

Full Parroquial – Abril 2024

El Full Parroquial d’abril 2024 de la Parròquia Mare de Déu de Valldeflors Tremp, conté les darreres notícies de més relleu a la nostra Parròquia.

Full Dominical – Abril 2024.

El Full Dominical conté les darreres notícies de més relleu del nostre Bisbat.

Celebrem Pasqua perquè…

Estem celebrant el temps de Pasqua, però de vegades no acabem d’entendre perquè aquest temps és un temps de celebració. Certament aquells qui han viscut i participat dels actes commemoratius dels dies Sants ja tenen una idea clara, ara bé, sempre es bo recordar que celebrem aquest temps per la gran victòria que representa la passió, mort i resurrecció del nostre Senyor Jesucrist, però sobretot la seva resurrecció. I és que la resurrecció de Crist marca el gran esdeveniment de la humanitat: Per una banda, ella és l’acompliment de tot el que els profetes de l’Antic Testament van anunciar, per l’altra el gran signe de que la mort ha estat vençuda! I no és poc dir això.
Però encara podem dir una cosa més: la resurrecció de Crist és la mostra més gran de que Déu, Pare de cel, ha estimat tant el seu fill primogènit que li ha concedit per amor la primícia de tornar d’entre els morts. La clau d’aquesta darrera afirmació no està en el sorprenent fet de la resurrecció de Crist, que per descomptat ho és, si no, en que per amor Déu Pare del cel l’ha ressuscitat! I amics, aquesta és la clau de tot. El gran amor amb que Déu ha estimat el seu fill Jesucrist i en Ell a tots nosaltres. Celebrem Pasqua perquè en Crist hem arribat a la plenitud del temps, perquè en Ell, la mort ha estat vençuda i perquè en Ell, hem descorbert el gran amor que té Déu per nosaltres.

Mn. Alfons