El Sant Rosari, ens ajuda a descobrir fets molt interessants.

La celebració de la memòria litúrgica de la Mare de Déu del Roser el 7 d’octubre ha ajudat a que molts cristians resen amb més freqüència el Sant Rosari durant aquest mes. És una pregària senzilla, que es pot fer en qualsevol moment del dia i que dona una gran pau als qui la resen.
Quan resem el Rosari ens sentim especialment propers a la Mare del Senyor; aprenem d’Ella a viure units a Crist meditant els principals esdeveniments de la seua vida; i recorrem amb Ella el camí de la fe. A més, la contemplació dels misteris de la vida del Senyor, en els quals va ser present la seua Mare, ens ajuden a descobrir que Maria, igual que nosaltres, també forma part de la comunitat dels deixebles de Jesús”

Full Parroquial Octubre-2022

En acabar la jornada de cada dia,
a les 19:30h, a la nostra Basílica,
tenim l’oportunitat de trobar un
moment de pau i repòs. A aquella
hora, resem el Sant Rosari.