Full Parroquial - Juny 2023 - Parròquia Valldeflors

Full Parroquial – Juny 2023.

Aquí podeu descarregar el Full Parroquial del mes de Juny de 2023.

El Full Parroquial – Juny 2023 – Parròquia Valldeflors Tremp, conté les darreres notícies de més relleu a la nostra Parròquia.

I aquí el Full Dominical del nostre Bisbat

L’acció de l’Esperit Sant

Moltes vegades hem sentit parlar dels 7 Dons de l’Esperit Sant: Saviesa, Enteniment, Consell, Fortalesa, Ciència, Pietat i Amor per Déu.
Però… perquè són tant importants per nosaltres i en ser-ho, com és que els rebem gratuïtament?
Intentar respondre aquestes dos preguntes, és un exercici que ens porta a la comprovació de com Déu a llarg de la nostra pròpia història, va actuant en cadascun de nosaltres de manera particular, ja que quan detalles el què és cadascun d’aquests Dons i revises els moments més importants de la teva vida, descobreixes justament en ells, l’acció de l’Esperit Sant ha qui ha estat present i ha actuat donant-te allò que era més convenient per a cada moment.
En uns moments: la saviesa; per poder veure el que t’estava passant, en altres, et donava enteniment; per poder comprendre la situació que visquies, en altres, consell; per poder acompanyar a qui et necessitava amb les millor paraules i en altres, amb fortalesa; per poder aixecar’te i enfrontar aquell problema o dificultat que tenies al davant.
D’aquí l’importància dels dons de l’Esperit Sant, ja que en són cabdals en la vida de tot creient.
I si això ens resulta sorprenent, encara ho és més el fet de que aquesta acció de Déu, aquesta acció de la persona de l’Esperit Sant, sigui gratuïta!
Efectivament és així. Per poder gaudir d’aquesta presència i de la seva acció, només s’ens demana ser dòcils a la seva gràcia i de vegades ni això fa falta! Ja que per aquells qui cerquen Crist ressucitat, el troben a la seva vida, gràcies justament a l’acció de l’Esperit Sant que els condueix vers Ell. Això ens infon alegria i pau, donat que amb aquesta acció divina, Jesús acompleix la promesa d’enviar-nos aquell qui ens portaria cap a la plenitut i veritat complerta.
Começa així ja la vida en l’Esperit, no sols per la recepció dels dons de l’Esperit Sant, si no encara més, perquè tot seguit els rebem, començem a gaudir dels seus fruïts. Ja que la pau i l’alegria són la primicia dels fruïts de l’Esperit Sant. I aquests dos fruïts són l’inici de la gran llista de fruïts de l’Esperit Sant, que és abundant.

Mn. Alfons