Pelegrinatge de Tremp a Lourdes

Trempolins al 43è Pelegrinatge Diocesà a Lourdes

Els dies 29- 30- 31 de Maig un grup de feligresos de Tremp i Pobla de Segur, hem fet el Peregrinatge a Lourdes unint-nos a la nostra diòcesi d’Urgell en el seu 43è Pelegrinatge diocesà.
Hem participat a totes les activitats programades, començant per la Presentació i Acte Penitencial a l’Església de Santa Bernadeta.

Al día següent vam assistir a la Santa Missa, a la Gruta de les Aparicions, fou celebrada pel nostre bisbe, Mons. Joan-Enric Vives i tots els Preveres de les nostres Parròquies que varen poder assistir-hi.

Video de la Santa Missa a La gruta de Lourdes

Després de dinar férem el Vía Crucis per la muntanya i l’esplanada, la pujada a la muntanya va ser molt emotiva i intensa, va estar guiada per Mn. Ignasi Navarri i el nostre Mossèn de Tremp.

Per la tarda vam participar a la Processó i Adoració Eucarística i Benedicció dels malalts a la Basílica de St. Pius Xè. Impressionant, en una espectacular Basílica plena del tot de Feligresos d’arreu del món.

Video de la Processó eucarística al Santuari de Lourdes

Per la nit, vam participar del Sant Rosari i processó de les Torxes. Com tots els actes intens i emotiu.

Lourdes - Processó de les Torxes 43è pelegrinatge d'Urgell
Processó de les Torxes al 43è pelegrinatge d’Urgell a Lourdes

Per acabar el últim dia vam assistir a la celebració de la Missa Internacional a la Basílica St. Pius Xè.

Han estat uns dies molt macos, un grup molt agradable i ens ho hem passat molt bé, ganes de tornar-hi un altre any.
Moltes gràcies per donar-nos la oportunitat de participar-hi.

M. Ribera P.